Author Topic: PeelLAN: PC te leen!  (Read 12023 times)

Offline BitMaster

  • Het Rode Leger
  • peelLAN Veteran Member
  • *****
  • Posts: 441
PeelLAN: PC te leen!
« on: April 18, 2011, 00:19:47 »
Gamers,

Ik heb op het moment een PC over! Dat is mooi, want dat betekent dat iemand die zonder zit, of met 'de PC van Napoleon' wil gaan gamen, hier een verzoekje kan plaatsen.

Kleine disclaimer:
- Graag discreet en met zorg omgaan met de spullen.
- Ik kan altijd zelf blijven beslissen aan wie ik de PC wel of niet uitleen.
- Je zal toch echt mee moeten helpen dragen ;)

Specs ter vergelijking met je eigen bak:
  • Intel C2Q Q8400 @ 2.66Ghz
  • Asus P5K SE/EPU
  • 6GB Kingston DDR2
  • 60GB OCZ SSD
  • 750GB Samsung HDD
  • Ati Radeon HD 4770
  • Corsair VX450W
  • 24" Samsung Monitor (1920x1200)

Offline Koen

  • peelLAN Developer
  • peelLAN Veteran Member
  • *****
  • Posts: 869
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #1 on: April 18, 2011, 09:19:56 »
Goedemorgen Johan Gielens,

Zoals U waarschijnlijk al op het forum had gelezen, is dat ik een nieuwe computer had besteld. Helaas heb ik mee gekregen dat mijn SSD pas over 3 tot 4 weken geleverd kan worden. Daarbij komt dat mijn videokaart pas na 26-04-2011 leverbaar is en dat mijn moederbord en geheugen nog niet gereserveerd is.

Als mijn moederbord wel gereserveerd en geleverd is voor de PaasLAN, dan kan ik denk ik nog een videokaart en zo nodig geheugen lenen, maar anders wordt het geen PaasLAN voor mij.

Zou U bij deze mij in willen schrijven voor de loting van uw leenbare computer?


Met vriendelijke groet,
Koen van den Elsen

Offline Jonkerman

  • Global Moderator
  • peelLAN Godlike Member
  • *****
  • Posts: 3585
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #2 on: April 18, 2011, 10:26:40 »
Geachte heer Gielens,

Zoals u al hebt kunnen lezen is de heer Van den Elsen al bijna gezegend met een fatsoenlijke computer. Ik daarentegen nog niet. Er zijn inmiddels plannen voor een nieuwe PC, maar deze kunnen naar alle waarschijnlijkheid pas na de peelLAN tot uitvoering gaan.

U weet dat ik in de geschiedenis al vaker van dit aanbod gebruik heb gemaakt en het zal mij dan ook heugen als ik dit weer zou mogen doen, mits de heer Van den Elsen kan deelnemen aan de peelLAN met zijn eigen apparatuur. Hierbij schrijf ik mij dus ook in voor de loterij. Anders moet ik met mijn eigen PC komen en u weet hoe dat gaat. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Danny Jonker

Offline Koen

  • peelLAN Developer
  • peelLAN Veteran Member
  • *****
  • Posts: 869
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #3 on: April 18, 2011, 12:50:28 »
Beste heer Gielens, heer Jonker,

Op dit moment zit ik ook nog te twijfelen of ik wel mee doe, aangezien ik het eerder de heer Jonker gun om even die hard te gameuh. Morgen verzend ik een mail naar mijn leverancier van het moederbord, als het dan nog niet leverbaar is, is er voor mij geen peelLAN.

Op de site van mijn leverancier stond dat het moederbord binnen 1 tot 5 werkdagen leverbaar is, en bij de webshop is die ook leverbaar bij de leverancier. Dus waarschijnlijk heb ik mijn moederbord voor de peelLAN. Als dat inderdaad het geval is, kan ik, zoals ik al eerder vermeldde, mee doen met de peelLAN. Dan kan ik eventueel een videokaart en geheugen van iemand lenen.


Met vriendelijke groeten,
Koen van den Elsen

Offline Tim

  • Het Rode Leger
  • peelLAN Insane Member
  • *****
  • Posts: 2699
  • CEO of Dusk IT
    • Dusk IT
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #4 on: April 18, 2011, 12:58:57 »
videokaart ja, geheugen denk ik niet, want volgens mij heeft er niemand een setje extra DDR3 geheugen liggen

Those who believe to have telekinetic powers, raise my hand.

Offline Stephan

  • Het Rode Leger
  • peelLAN Insane 1337 Godlike Member
  • *****
  • Posts: 5281
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #5 on: April 18, 2011, 13:00:48 »
*steekt hand op*

Heb nog 8GB DDR3 geheugen liggen wat atm niets ligt te doen.. :P

Offline WinXis

  • peelLAN Veteran Member
  • ****
  • Posts: 773
  • Remember yesterday, Dream for tomorrow, Live today
    • dev site
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #6 on: April 18, 2011, 16:39:56 »
Beste heer Johan
De heer Jonker heeft misschien een PC waar je nog een beetje fatsoenlijk op kunt gamen
Maar zoals iedereen weet heb ik een craptop die nog maar net call of duty 4 aankan op de laagste kwaliteit
Daarom zou het zeer plezant zijn als ik uw PC zou mogen lenen
Ik ga natuurlijk super zuinig om met uw spullen en draag hem natuurlijk zelf.
Ik zou echt heel erg blij zijn als ik uw pc zou mogen lenen.
Want het gaat mij niet meer lukken om mijn nieuwe pc voor deze LAN te krijgen.
Daarom zou ik echt heel blij zijn met de leen van uw PC
M.V.G. Jules

Offline Koen

  • peelLAN Developer
  • peelLAN Veteran Member
  • *****
  • Posts: 869
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #7 on: April 18, 2011, 16:59:13 »
Beste heer Gielens, Jonker, Langen en Van Zeeland,

Zojuist heb ik gebeld naar de winkels waar ik mijn pc heb besteld. Morgen heb ik de voeding binnen en woensdag de rest, met uitzondering van de SSD en videokaart. Net las ik ook in de shout dat de heer Elbers zijn videokaart al heeft verkocht. Dus bij deze; zou ik uw videokaart mogen lenen heer Langen? Mijn videokaart wordt 1 dag na de LAN-party verzonden, dus ik heb uw videokaart alleen tijdens de LANparty nodig.

Als dit niet te veel rotzooi in uw leven gooit, zou ik het op prijs stellen dat ik uw videokaart mag lenen.

En heer Gielens, bij deze schrijf ik me uit voor de loting.


Met vriendelijke groet,
Koen van den Elsen
« Last Edit: April 18, 2011, 17:03:47 by Koen »

Offline Tim

  • Het Rode Leger
  • peelLAN Insane Member
  • *****
  • Posts: 2699
  • CEO of Dusk IT
    • Dusk IT
Re: PeelLAN: PC te leen!
« Reply #8 on: April 18, 2011, 18:29:20 »
Beste heer Gielens, Jonker, Langen en Van Zeeland,

Zojuist heb ik gebeld naar de winkels waar ik mijn pc heb besteld. Morgen heb ik de voeding binnen en woensdag de rest, met uitzondering van de SSD en videokaart. Net las ik ook in de shout dat de heer Elbers zijn videokaart al heeft verkocht. Dus bij deze; zou ik uw videokaart mogen lenen heer Langen? Mijn videokaart wordt 1 dag na de LAN-party verzonden, dus ik heb uw videokaart alleen tijdens de LANparty nodig.

Als dit niet te veel rotzooi in uw leven gooit, zou ik het op prijs stellen dat ik uw videokaart mag lenen.

En heer Gielens, bij deze schrijf ik me uit voor de loting.


Met vriendelijke groet,
Koen van den Elsen

Dear Mr. vd Elsen

It would be my utmost honor to let you use my Graphics Card, I will see to it that you can use this at the very start of the peelLAN.

Regards,

Tim Langen

Administrator Comment Bij deze sluit ik ook dit topic nadat ik het heb opgeschoont. Johan post hier (ja dat kan hij) of hij informeert je wel via een PM of iets dergelijks. Wil je je nog aanmelden, dan raad ik je aan om een PM te sturen.
« Last Edit: April 20, 2011, 22:11:18 by Tim »

Those who believe to have telekinetic powers, raise my hand.