So here's a little song I wrote.You might want to sing it note for note.Don't worry.Be Happy!
We hebben er zin in...Armored kill...!
En als je niet kunt kun je hopelijk vanuit thuis meedoen, want het wifi netwerk op school werkt...!
NOW, for the very first time!PeelLAN presents..PeelWIFI!
Wat een ervaringsdeskundige die Guus, met 1 peelLAN achter zijn naam.
Achjah, hij doet zijn best toch?
Ohjaa klopt, helemaal vergeten DiRT 2, DiRT 3 en de Trackmania games te noemen Beste racegames die ik ooit gespeeld heb!Ookal hebben we misschien een internetverbinding op onze pc's en laptops, dat houdt nog steeds niet in dat we die kunnen gebruiken om te gamen op het internet. Bij de vorige PeelLAN waar ik aan meegedaan heb was het internet zo verschrikkelijk traag en viel de verbinding vaak weg. Ook waren poorten geblokkeerd zodat we geen gebruik konden maken van Steam of games via het internet konden spelen. Dus zet steam in offline-mode voordat je vertrekt anders kun je niet eens je offline/lan games die je op steam hebt staan spelen!Ja, je zou misschien die poortenbeveiliging kunnen omzeilen door Tunngle of Hamachi te gebruiken, maar de verbinding is waarschijnlijk nog steeds heel slecht.
Ohja je kan dus niet op internet via WiFi op je PC tenzij je een moederboard hebt met WLAN, wat vrij zeldzaam is voor PC's. Laptops kunnen natuurlijk wel gebruik maken van WiFi.
Quote from: Jonkerman on October 17, 2012, 11:40:37Wat een ervaringsdeskundige die Guus, met 1 peelLAN achter zijn naam.Ik heb 2 PeelLAN's achter de rug. 2x kerst
Quote from: Stephan on October 17, 2012, 12:34:22Achjah, hij doet zijn best toch?Hoezo, wat klopt er niet van wat ik heb gezegd?
Quote from: guusert123 on October 17, 2012, 14:48:43Quote from: Jonkerman on October 17, 2012, 11:40:37Wat een ervaringsdeskundige die Guus, met 1 peelLAN achter zijn naam.Ik heb 2 PeelLAN's achter de rug. 2x kerstDanny had natuurlijk niet nagedacht om het inschrijvingssysteem eens een nadere blik te onderwerpen. Belangrijk om dit soort opmerkingen te voorkomen: "Get your facts straight!"