Lanparty's > peelLAN

Iets kwijt of gevonden?

<< < (6/6)

Cpl. van Zeeland:
Ik ben een haspel kwijt.

Het is een bouw-haspel met zware rubberen kabels. Hij is zwart met wit gekleurd, volgens mij ook een beetje rood/oranje.
Voor de contactdozen zitten witte afdek plaatjes met daarop mijn naam, telefoon nummer, en plaats; V. Zeeland, 0493594001, De Rips.
Aan de achterkant is het plastic weg geschraapt door et oprollen zonder de vergrendeling er af te halen.

Heeft iemand hem misschien per ongeluk meegenomen?

maRIOOL:
Deze haspel heeft van 17:15 - 17:30 zeker op de trap voor de linker speaker bij podium gestaan.
Ik dacht dat deze van Stephan was. Erg grote kans dus dat DHP-er h'm mee heeft genomen.

Is een andere haspel "over". Misschien verklaard dat wat.


--- Quote from: Cpl. van Zeeland on March 31, 2013, 20:28:57 ---Ik ben een haspel kwijt.

Het is een bouw-haspel met zware rubberen kabels. Hij is zwart met wit gekleurd, volgens mij ook een beetje rood/oranje.
Voor de contactdozen zitten witte afdek plaatjes met daarop mijn naam, telefoon nummer, en plaats; V. Zeeland, 0493594001, De Rips.
Aan de achterkant is het plastic weg geschraapt door et oprollen zonder de vergrendeling er af te halen.

Heeft iemand hem misschien per ongeluk meegenomen?

--- End quote ---

Stephan:
Er staat ook van Zeeland op, maar ik kom natuurlijk niet uit de rips.. Is die telefoon al terecht? :P

Tim:
Die telefoon was al terecht ja, die kwam iemand nadat jij weg was gegaan ophalen.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version